tiistai 19. kesäkuuta 2012

another beautiful day in paradise

Moikka taas! En oo kirjotellu ku ärsyttää toi mun iphoto kun en saa sitä millään enää toimimaan ja oon laiska joten en oo jaksanu viedä tätä tonne apple storeen että ne vois auttaa mua... Mul ei oo ollu täs oikein mitään ihmeellistä, loma alkaa kahen viikon päästä ja täällä on talvi ja kylmä :(:( no ei sentäs! Näitten talvi on sitä et hillutaan shortseissa ja villapaidoissa ja kalistaan "kylmyydestä". Eli näitten talvi on melkein kuin suomen kesä, mutta sua katotaan tyhmänä jos meet ottamaan aurinkoa. Yks hyvä juttu on kans näitten talvessa et tääl on mahtavat surffaus aallot talvisin ja vesi on lämpimämpää kuin ilma joskus. Sateita on tullut jonkun verran, mutta nyt ne on hellittäny. Talois on aina joskus hieman kylmä koska näil ei oo millastakaan lämmistystä pelkästään pikkuset koneet jotka laitetaan päälle kun katotaan telkkarii tai jotain muuta mukavaa :) Ollaan käyty mun perheen kaa nyt aika useesti Sydneyssä kiertelemässä ja haahuilemassa. Mul on jo sielt mun ihan lemppari kuppila Bunker joka on tosi söpö ja pieni :) Tän mun host perheen isän kaikki veljet asuu Sydneyssä tosi hienoilla paikoilla ja isoissa taloissa, tää munkin oma koti on jättimäinen. Mä oon saanu taas monta uutta ystävää täältä ja kokeilen kaikkea uutta.
 Sydneyssä ooppera talo poseerausta 

Käytii  syömässä Yam Chaata joka tarkottaa pitkää aamupalaa ja mä maistoin jotai liimattua riisipalloa joka ei maittanu yhtään niikun kuvasta voi kertoa :D 

With my life savers... Olin ihan innoissani kun sain noittenkaa kuvan. Ja toi kaikista vasemman puolinen tuli juttelee mulle facebookissa!!! Hahaa olin ihan innoissani :P

Pieni kevennys kuva loppuun Bondi beachin graffitista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti